toch een wajong uitkering aanvragen of niet?
ik ben op dit moment 22 jaar en heb voor 3 maanden terug krijgen te horen dat ik een aangeboren rugafwijking heb, altijd al last gehad van de rug maar nooit hebben ze iets kunnen vinden, tot nu dan,, ik werk al bijna 5 jaar in de zorg 40 uur per week en met de jaren gaat het steeds slechter met mn rug (loop in de ochtend uren als een hoog bejaarde vrouw en als ik eventjes zit) heb ook een rolstoel van de wmo vergoed gekregen voor als ik daadwerkelijk niet van mn plaats afkom (blokkades) opereren kunnen ze niet want dan is de kans op 85% op blijvende verlamming, fysio helpt wel voor even maar niet blijvend,, stroom-therapie is ook maar voor korte duur,, ben al bij de huisarts geweest en die heeft me de raad gegeven om de wajong-uitkering aan te vragen, want als ik zo doorga met werken beland ik alsnog voor goed in een rolstoel en dat wil ik ook niet! maar ik wil mn baan ook niet opgeven! wat moet ik nu doen? hopelijk kan mij iemand goede raad geven waar ik daadwerkelijk iets aan heb!!! alvast bedankt!"
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.