Ik heb pillen gekregen tegen allergische reacties terwijl ik pijn in mijn benen heb. wat te doen?
ik heb vanaf mn 15de pijn in mijn benen. smiddags, savonds. het maakt niet uit. het komt wanneer het zin heeft. soms blijft het weken weg. soms houd het dagenlang aan. soms zijn de aanvallen zo erg dat ik niet kan slapen of moet huilen. soms zo erg dat ik loop te schreeuwen van de pijn. het voelt als groeipijn, krampen, verkneldheid. ik ben nu bijna 23. ik heb nu eindelijk een bloedonderzoek en een emg onderzoek gehad. kwam helaas niets uit. Nu heb ik pillen gekregen van de neuroloog tegen angstgevoelens en allergische reacties zoals jeukende huid, rode ogen (hooikoorts) staat er. Ik voel mij ontzettend beet genomen en loop nu ook te huilen omdat ik deze vage pillen gekregen heb. Ik mag niet autorijden en je wordt er misselijk en heel slaperig van. Je mag het ook alleen als je gaat slapen innemen.
Wat moet ik nu doen? Ik ben ten einde raad.
De ziektes die voorkomen in mijn familie: Reuma(oma) Reuma(moeder) en MS( vader, inmiddels overleden)
Toegevoegd na 42 seconden:
Hydroxyzine 2hCL
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.