kan je een ziekenhuis nog aansprakelijk stellen 7 jaar na dato?
in oktober 2006 was ik in het ziekenhuis na val van een trap, heb toen mijn kniebanden gescheurd en me schouder gebroken, voor het onderzoek moest ik op een bed wat eigenlijk te hoog was..geen probleem blabla niet zeuren..opstapje gebruikt..toen ik eraf moest ging het mis me knie was nog steeds niet goed natuurlijk en ik viel voorover, terwijl de verpleger eigenlijk mij moest vasthouden want die stond naast me om te helpen.met scheenbeen op punt van het opstapje gekomen en nu jaren later nog steeds last van mijn scheenbeen, er staat een enorme bult op,gevuld met vocht met warm weer word het erger en lijkt het bijna een halve tennisbal.het doet dan ook behoorlijk zeer,volgens de dokter en dermatoloog komt het door weefselbeschadiging en kan er niks aan gedaan worden
ik heb toendertijd niets ondernomen omdat het nogal een traumatische gebeurtenis was maar vraag me af of ik er nu nog iets op kan verhalen want het is dus blijvend letsel door schuld vh ziekenhuis
en mijn vriendin hield toen mijn arm vast zodat hij niet zo bewegen ivm die schouder.
en toen ik op de grond lag was het zelfs zo dat die verpleger boos werd dat ik niet snel genoeg overeind kwam...ja logisch he met gebroken schouder en gescheurde kniebanden..en naderhand ook nog een schouderklop gaf op me gebroken schouder.in mijn ogen dus een extreem slechte verpleger die totaal niet bezig was met mij als persoon.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.