Plotseling transpireren en "bijna" flauwvallen, hoe komt dat?
Hi mensen,
ik ben 23, 1m81 60kg, een paar weken geleden onder volledig narcose gelegen (neusoperatie). 2 weken later terug begonnen met fitnessen. Tijdens die training voelde ik mij al niet goed in mijn vel, ik heb halverwege moeten stoppen omdat ik een opgelbazen maag had, moeite had met zien en rechtstaan, dus snel naar de kleedkamers en toen kreeg ik opeens zo'n gevoel van ik moet nu gaan liggen want ik heb geen kracht meer om recht te staan en begin stilaan niks meer te zien.
Omdat de banken niet echt geschikt zijn om te liggen ben ik met wat paniek snel terug naar de ingang geweest en hen snel duidelijk gemaakt dat het niet gaat met mij en dat ik moest liggen, ze namen me snel terug naar de kleedkamers en heb ik me alsnog op mijn rug gelegen op de banken. Ze brachten wat water en suiker. Dus kort gezegd, toen was het wel heftiger dan vandaag.
Vandaag kreeg ik dus weer een gelijkaardige aanval, of hoe moet ik het noemen? Ik begon plotseling te transpireren (ik had wel weinig gegeten) en weer begon ik minder en minder te zien en minder kracht, ik snel wat sportdrankje en een eiwitshake gedronken en daarna wat cornflakes gegeten met melk, nu gaat het terug wat beter...
Mijn vraag is; wat kan dat zijn? (Ik heb een ietswat lage bloeddruk), zou het aan mijn bloeddruk liggen? Of zou ik een suikerprobleem hebben? Of wat kan het anders zijn? Binnekort heb ik afspraak met huisarts, het moest er even uit, intussen hebben jullie misschien enig idee wat het kan zijn?
Ik ben ook wel diverse keren echt flauwgevallen.
Bij mij komt het door ondervoeding en ondergewicht en dan ga ik toch fitnessen zonder gegeten te hebben.
Misschien sport jij ook te veel en eet je te weinig.
Je hebt best een laag gewicht,zeker voor een man/jongen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.