help ik denk dat ik overgevoelige oren heb en dikke pech. raar geluid van buren wat kan ik doen ik heb alles geprobeerd? iedereen denkt dat ik gek ben
er is raar geluid van buren het lijkt op de bas van muziek (het muziek zelf hoor ik niet) of een machine dat soms piek. soms lijkt het gewoon 2 dagen achter me kaar door te gaan het is iedere geval elke avond na 10 uur tot ongv 3 uur in de nacht. Ik heb alle soort oordopjes hele dure niks helpt. ik hoor met de dopjes nog harder ik voel de trilling door me kussen en soms doen me oren gewoon pijn lijkt alsof me oor gaat ontploffen van binnen. verder heb ik gewoon hele erge hoofdpijn en kan ik niet slapen. mijn vriend hoort het ook maar slaapt gewoon door en zegt dat ik overdrijf. mijn huisbaas gelooft me niet. ( ook vind ik dat hij me voor de gek gehouden heeft want ik weet dat ik zoiezo al niet van harde geluiden houd en als ik wist dat ik mijn slaapkamerwand met een studentenhuis van 20 man deelde dan had ik dit huis nooit gehuurd voor 875! hij had me verzekerd dat het een rustige buurt was!) Het geluid is raar genoeg te zacht om behoorlijk op te nemen, als ik het opneem hoor je het geluid in de verte maar de trilling niet. ik weet gewoon geen raad meer. maar dit is een hel en mijn contract is nog 4 maanden. Ik moet elke dag 6 uur op om op me werk te zijn en heb tentamens ik weet niet hoe het ik nog kan volhouden. soms ga ik gewoon opstaart in de nacht omdat ik het niet meer aan kan.
ik hoop dat er iemand is die dit begrijpt of ook heeft en een oplossing heeft???
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.