Heeft dit supplement wisselwerkingen met antidepressiva???
Hallooo,,,,,
Ik heb de laatste tijd een lichtgele ontlasting, ik heb mijn lever- en nier enzymen laten testen en die waren normaal.
Ik gebruik wel visolie capsules en ik weet niet of het daarvan komt…
Ik moet wel zeggen dat ik onlangs een antibioticum kuur heb gehad (Augmentin Retard 1000mg) 2x ‘s ochtends en 2x ‘s avonds; zo’n 10 dagenlang en ik moet zeggen dat ik tijdens die kuur geen gele ontlasting had! Dus tijdens de kuur was mijn ontlasting terug normaal bruin, maar eens gestaakt kwam die gele kleur alweer terug :S
Ik ben 23jaar, 1m81 groot, mager en had tot afgelopen nieuwjaar geen eetlust meer en maandenlang een chronische keelpijn, droge keel, irritatie in mijn keel, nu nog steeds maar iets minder…
Omdat ik van 65kg naar 55kg gezakt was op een gegeven moment (in nog geen 7 maanden!) en omdat ik in een vicieus cirkel zat ben ik na nieuwjaar begonnen met antidepressiva te nemen; ‘s ochtend 10mg sipralexa en ‘s avonds 15mg Remergon (Mirtazepine) en ik moet zeggen ondanks de irritatie en pijn heb ik mijn eetlust min of meer terug, nu weeg ik terug 61kg.
In 3 maanden ben ik dus terug 5-6kg bijgekomen omdat ik heel veel eet…
Op een gegeven moment waren mijn lever enzymen wel afwijkend maar dan zijn ze weer normaal en weer afwijkend en dan weer normaal…... over mijn ontkleurde ontlasting heb ik vergeten te vertellen aan mijn huisarts, ga ik volgende week zeker doen...
============
Klik op mijn reacties om mijn vragen te lezen a.u.b.
Mijn tekst is te lang...
Je zult toch eerst naar de dokter moeten om te weten waar dat door komt? Dan kun je meteen vragen of t verstandig is deze voedingssupplementen te nemen. Daarnaast ga je verder niet in op onze vervolgvragen n.a.v. je vorige vraag, dus dan moet je van ons niet verwachten dat wij jou nog verder kunnen helpen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.