Hoe komt het dat ik een beetje plas in mijn broek?
Ik moet altijd een inlegkruisje gebruiken want anders is mijn omderbroek nat, maar is dit wel normaal? Soms moet ik het zelf twee keer per dag verschonen, want ik heb hier altijd last van en niet van een periode. Want ik plas niet vanwege het lachen het lijkt wel alsof het gewoon eruit loopt. Kan dit iets ernstigs zijn met mijn blaas? Of hebben meerdere mensen hier last van? En wat moet/kan ik eraan doen.
Dank zij een goede dokter ben ik hiervan af geraakt, na 10 jaar dagelijks slaag :-I. Die dokter wilde me opereren, maar dat wilden mijn ouders niet omdat het dan soms erger kon worden had men gehoord (en operatie is idd wel wat overdreven denk ik, behalve als het heel heel erg is misschien).
Later heb ik dan oefeningen gedaan, nav mijn zwangerschap omdat ik niet wilde dat het erger werd. Bv. plassen met kleine snokjes : plassen, ophouden, plassen, ophouden. Of een makkelijke : op de grond zitten met je achterwerk tussen je voeten. Of gewoon je vagina "omhoog trekken", dus je onderkant samen knijpen.
Nu kan ik mijn plas ophouden als de beste!
Het is een grote geruststelling om te weten dat je niet de enige bent, ik ken nu heel wat vrouwen die er last van hebben...
Gezien haar eerdere vragen is ze volgens mij rond de 15.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.