wat te doen aan mijn rug?
door stress en gebeurtenissen (zie vorige vraag)
is mijn rug echt aan het vergaan (zo voelt het)
ik heb daar al denk ik meer dan een jaar last van.
in de zomer van 2011, werden we door leiding gemasseerd (ze hadden een weddenschap verloren)
een leiding merkte op dat ik helemaal verkrampte wanneer ze op bepaalde punten van mijn rug drukte. mijn schouders waren gespannen en wanneer ze 8 centimeter onder mijn schouderblad zat kon ik wel schreeuwen van pijn.
vaak heb ik ook als ik mijn veters of zo strik en dus een tijdje gebukt zit, en ik kom overeind dat mijn rug heel erg vast zit.
wat is dit? wat kan ik eraan doen?
ik ga NIET naar mijn ouders. neem asjeblieft aan iedereen, dat ik niet naar mijn ouders kan. antwoorden asjebelieft daarmee rekening houdend
Toegevoegd na 4 uur:
Uitleg:
het feit dat ik niks met mijn ouders kan bespreken heeft een heftige oorzaak. het heeft niks te maken met het feit dat ze me mishandelen, zelf ruzie hebben, verslaafd zijn of wat dan ook. het zijn keurige liefhebbende mensen die veel om hun dochter geven. Mijn moeder kan me moeilijk loslaten en laat dat graag merken.
door bepaalde gebeurtenissen kan ik dingen zeer moeilijk met haar bespreken.
de thuissituatie is in die zin niet geweldig, maar hij is goed om in te leven. Het is ook niet de verhouding tussen mij en mijn ouders, maar als het om bepaalde onderwerpen gaat (zoals mijn geluk of weet ik veel wat) is de verhouding net alsof we elkaar niet kennen, en dan zijn ze erg onbegripvol. (zachtjes uitgedrukt)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.