Ik heb een zeurende pijn in mijn benen wat kan het zijn?
Al vanaf mn 15de heb ik last van mijn heupen,benen. Een zeurende trekkende pijn. Ik voel dat het vanuit mijn rug/onderrug komt en doortrekt naar mijn billen, heupen, benen tot enkel en soms voet. Nu ben ik een paar keer naar de dokter geweest. Toen ik 15 was hebben ze foto's gemaakt van mijn benen. Kwam helaas niets uit. Dokter hield het op groeipijn. Toen weer een keer bloedonderzoek. Kwam ook niks uit. Nu ben ik weer naar de dokter geweest en ze heeft weer lopen voelen, kijken, oefeningen etc. En ze stelde me weer allerlei vragen. Ik heb dit nu al in principe 7 jaar.. Soms blijft het weken lang weg en soms kan het uren of zelfs dagen lang aanhouden. Echt zo varierend. Ook komt het willekeurig.. S'ochtends, s'middags etc. Als het heel erg is kan ik ook niet slapen en lig ik te huilen van die enorme zeurende pijn. Het is zowel het linker als rechterbeen. Soms tegelijk en soms wisselt het af. Mijn vader is overleden aan ms en mijn moeder heeft reuma. Nu weer naar de dokter geweest en ze wilt weer dat ik me laat bloedprikken op bezinking, hb, msv, gluc, tsh, kreat, alat, kalium, natrium, vitamine b1,b6,b12,D, foliumzuur, magnesium. Als er niets uit het komt word ik doorverwezen naar een neurloog. Wie weet misschien wat ik kan hebben?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.