hallo ik heb een tijdje een eetprobleem gehad. Dat is opgelost en ben ik weer normaal gaan eten. Nu is mijn buik zo dik. hoe krijg ik een platte buik?
Buikspieroefeningen helpen maar een klein beetje. Ik heb extreem zwakke buikspieren. Mijn moeder ook maar toen ze een keer in het ziekenhuis lag kon ze het wel. wat doe ik hieraan?
Wat versta je onder 'oude figuur', voor of tijdens je eetstoornis?
Zet aub het idee van de dikke buik uit je hoofd, je hebt al problemen gehad met extreem afvallen.
Lees nog eens door wat @eucalypje schrijft aub.
Ga eens langs bij je huisarts voor advies,.die heeft er verstand van en kan evt. bevestigen dat je buikspieren te slap zijn, wat ik betwijfel, maar ik ben geen arts.
Dit is iets wat vaak voorkomt bij meisjes met eet problemen, het ene probleem is opgelost dan komt er een ander.
hoop dat je er wat mee doet, wil je niet ' aanvallen', maar helpen.
je ziet toch zelf hopelijk ook wel dat dit niet gaat lukken. De enige manier om dat figuur terug te krijgen is door weer zo ongezond bezig te gaan met je lichaam, en gezien je ook een kinderwens hebt raad ik je dit streng af. Het is sowieso al slecht voor je, maar door ondergewicht en slechte voeding kun je blijvend onvruchtbaar raken.
http://www.proud2bme.nl/ Ik hoop echt dat je professionele hulp gaat zoeken lieve schat. Sterkte.
Ik let ook wel een beetje op mijn vetpercentage, maar ik weet dat die van mij wel ok is wegens mijn voeding en sportschema. Als je wilt kan ik je wel helpen met je voeding, ik ben geen expert, maar ik heb al wel veel geleerd over gezonde voeding.
piepklein vetlaagje geeft m.i. aan het je gewicht ziet als vet (en niet als ander weefsel) slappen buikspieren zijn niet door een arts vastgesteld dus... volgens eigen zeggen heb je nog steeds een piepklein vetlaagje (gefeliciteerd je bent menselijk, de meeste dames hebben meer dan een piepklein vetlaagje) je oude figuur komt terug dus je zoekt weer een manier om af te vallen (aan je brede bouw doe je niets namelijk)