Waar komt deze pijn vandaag? een soort hoofdpijn als ik naar mijn ooghoeken kijk?
Ok ik ga mijn best doen deze vraag duidelijk te stellen, maar het is vrij moeilijk uit te leggen.
Ik ben deze week wat grieperig en had dinsdag 39 graden koorts. Vandaag ben ik al een pak beter maar heb nog steeds last van een verschijnsel waar ik vaker last van heb als ik ziek ben.
Het is een soort van plotse pijn achter mijn ogen / in mijn hoofd, die optreed als ik heel sterk naar boven / onder / links / rechts kijk, zonder mijn hoofd te draaien. Je kan het dus 'naar je ooghoeken kijken' noemen.
Als ik dit doe voel ik een soort van druk en doet het pijn. als ik er mee stop gaat de pijn binnen minder dan een seconde weg. Mijn koorts is al enorm gedaald vandaag (zit nu rond de 37.4) maar de "oogpijn" is er nog steeds als ik op bovenstaande manier 'kijk'.
Ik heb er enkele mensen over aangesproken en ze keken me allen heel raar aan :-).
Iemand dat dit kan verklaren?
Blijft het zo en/of maak je je zorgen, dan weet je de huisarts te vinden neem ik aan.
bedankt voor de raad
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.