Wat kan de oorzaak zijn van een vuurrode keel???
Beste mensen,
al bijna 6 maanden kamp ik met een aanhoudende keelpijn en regelmatig kortademig (vermoedelijk een paniekstoornis of hyperventilatie), ook heb ik vaak droge lippen, droog gehemelte en een droge keelholte).
Maar wat mij vooral verbaast dat de Neus Keel Oor artsen geen afwijkingen kunnen vinden, ze zeggen allemaal wel dat mijn keel er vuurrood uitziet maar ze vinden geen afwijkingen...
Als ik dan vraag waarom ik aanhoudende klachten heb en waarom mijn keel er dan rood uitziet durven ze geen antwoord op te geven :S :(
Weten jullie wat dit zou kunnen zijn en hoe ik mijn keel terug tot rust kan brengen zodat die roodheid wegtrekt? Want het is al 6 maanden zo :S
gemeende groetjes
Toegevoegd na 3 minuten:
Op een bepaald moment kreeg ik zelfs van een Keel-arts te horen dat mijn epiglottis ook wat rood en opgezwollen zou zijn maar niemand heeft me echt geholpen zeg maar, omdat er zo gezegd geen afwijkingen te zien, maar het is en ziet er wel nog steeds vuurrood uit, dan vraag ik mij als patiënt af waarom ik nog steeds blijf kampen met klachten en waarom het nog steeds vuurrrood is.
Als je dan geen duidelijke antwoorden krijgt van de artsen dan word je op een bepaald moment echt wel gek en moedeloos.
Dit is misschien al de Third opinion van een Keel-arts :S
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.