Kan men 6 jaar na dato nog last hebben van de gevolgen van 3 jaar lang totaal de verkeerde medicatie slikken?
tussen 2004 en 2006 heb ik consequent zeer hevige bijwerkingen gehad van door psychiaters verkeerd uitgeschreven medicatie. Gaat hier vooral heb anti-psychotica en anti-depressie. Heb daar toen elke dag van moeten lijden, maar sinds 2006 de juiste medicatie gevonden. Vanaf toen wel elke dag zeer vermoeid geweest en om de haverklap ziek, wat ik eerder nooit zo vaak was. In 2008 ook een bijna vergiftiging van de 'juiste' medicatie vastgesteld, maar slik nu nog maar 50 mg fluvoxamine en 50 mg seroquel (de medicatie waar ik beter van werd), na afbouw. Maar ben de laatste anderhalf jaar wel wekelijks ziek en heb trillende handen en ben telkens oververmoeid, ook na rust. Kan dit een oorzaak hebben? Ik weet dat het een ingewikkelde vraag is, maar daarom stel ik hem ook ;) Ben trouwens nu 22 jaar.
Toegevoegd na 1 minuut:
De doktoren houden het op CVS (Chronisch vermoeidheidssyndroom) , maar ik was voorheen nooit chronisch moe en zoek eerder de oorzaak bij de medicatie.
Bijwerkingen zijn natuurlijk bij iedereen anders, maar de klachten die je noemt kunnen bijwerkingen zijn. en soms (weet niet of dat bij jou ook het geval is) kan het zijn dat verschillende soorten medicatie de bijwerkingen van elkaar versterken. (een probleem dat ik nu zelf bij andere medicatie heb) Misschien even overleggen met je arts of het daar van kan komen. Sterkte
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.