Iemand enig idee waar ik zou kunnen zoeken?
Ik loop al jaren in het ziekenhuis, vanaf mijn 15 jaar. Hiervoor bij huisartsen. Inmiddels heeft men de ziekte van Graves ontdekt en dit behandeld. 5 jaar later was dit redelijk stabiel, maar de klachten bleven bestaan. Ik ben veel vermoeiend. Na alles wat ik heb gedaan moet ik eerst een half uur tot een uur zitten. Bijv. boodschappen doen, stofzuigen, wandelen met de hond, wassen en opvouwen van kleding, etc. Met een paar activiteiten per dag houdt het op en zit ik voor de tv te hangen, gewoon moe. De internist komt niet meer verder en heeft mij doorgestuurd naar het academisch ziekenhuis (hier ben ik nog niet geweest, de brief is nog niet binnen). Suikerziekte, nierziekte, leverziekte, problemen met de bijnieren, ontstekingen zijn allemaal uitgesloten. Een darmziekte zou evt. nog kunnen, maar de klachten komen niet specifiek daar vandaan, dat het onderzoek meer risico's met zich meebrengt en niet opweegt tegen de klachten.
Tegenwoordig werk ik niet meer, en ik ben in het laatste jaar van mijn HBO opleiding (tijdelijk) gestopt. Oftewel, ik zit thuis. Niet dat ik me verveel, want het huishouden bijhouden en de hond trainen vraagt genoeg energie. Bij een psychiater ben ik al bekend en ook de PMT. Toch ben ik ervan overtuigd dat er naast de psychische problemen nog lichamelijke oorzaken te vinden moeten zijn. Herkent iemand dit of heeft iemand een ingeving waar ze in het academisch ziekenhuis nog op zouden kunnen testen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.