Is er nog een manier om goed uit te rustenen of energie te krijgen naast slapen?
Ik stel deze vraag omdat ik zelfs soms een beetje gek van mezelf word. Ik moet van mijzelf altijd veel en goed presteren. Ik ben 19jaar maar slaap gemiddeld maar 3 tot 6uur per nacht. Ik sta 5dagen per week om 05.00 op, kom 4dagen per week pas 23.30 weer thuis. Ik slaap daarnaast ook slecht. Ik reis ongeveer 25-30 per week. Ik sport 5dagen per week waaronder op zaterdag en zondag. Echt rustdagen heb ik niet. Ik merk dat ik er de laatste tijd echt aan onderdoor ga. Ik heb laatste tijs enorm veel last van pijntjes. Mijn rug doet al tijdje best zeer, merk ook dat er veel spanning in mijn rug zit, heb enorm last van mijn kuit wat gewoon een kleine blessure is. Maar ik kan mijzelf absoluut geen rust gunnen. ben de laatste tijd echt oververmoeid. Ik ga slechter presteren, maar dan krijg ik juist een gevoel dat ik nogmeer moet doen. Mezelf rust geven kan ik dus niet. Ik eet verder gezond. Maar let niet echt bepaald op bepaalde vezels die ik mischien wel moet eten voor meer energie? Ik ben namelijk echt 80uur per week wel druk. Om mijn vraag nog even ter verduidelijken; wat kan ik nog doen om meer energie of rust te krijgen waardoor ik alles beter vol kan houden? Groetjes frank:)