Heb ik symptonen van een hartaanval? ik heb soms een stekend pijntje tussen de borsten en klem veel met mijn kaken en nog veel meer ).
Ik heb last van spanningen, ik klem dus met mijn kaken waardoor dat doet maar volgens de tandarts zijn het meer mijn aangezichtsspieren die ik teveel aanspan. Ik trek ook mijn schouders op en heb daardoor last van mijn rug, schouders en schouderbladen. Ik heb soms ook last van de linkerkant bij mijn ribben, ik weet van mijn vorige fysiotherapeut dat dit een doorstralende pijn is net als de tinteling die ik soms in mijn linkerhand heb. Ik span mijn linkerkant veel meer aan dan de rechter door spanning , ik ben ook al voor sommige klachten naar de HA geweest en die zei niets bijzonders. Soms heb ik dus een stekend/drukkend pijntje tussen de borsten en voel ik het ook een beetje in mijn rug en dit is meestal als ik op de bank lig. Ik heb ook last van paniekaanvallen gehad en heb ze soms nog maar ik kan ze voorkomen door ademhalingsoefeningen. De reden dat ik hier mijn vraag stel is omdat ik een vrouw van 24 ben maar ik ben te zwaar ik heb een bmi van 31 en ik rook ( ik ben wel op dieet ). En ik wil gewoon zeker weten dat ik geen symptonen heb van een hartaanval. Ik moet ook zeggen dat als ik iets voel ofzo dat ik wel in paniek raak en bang ben dat het iets erg is. Van de arts wordt ik niet echt wijs en ik wil graag jullie mening.
Alvast bedankt !
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.