Wat te doen tegen hoofdpijn?
Na school heb ik bijna altijd hoofdpijn. Het is een soort vermoeide hoofdpijn, waardoor je niet helder kunt denken. Alsof mijn gedachten in de knoop zitten en het in mijn hoofd rommelig is. Ik ben met mijn moeder al eens naar de dokter geweest, die zij dat ik te gespannen ben op school en dat het hoofdpijn geeft als je dan ineens moet ontspannen.
Maar nu wordt het erger. Op school, na de eerste pauze, krijg ik al heel erge hoofdpijn. Soms heb ik ook een bonkende pijn aan mijn slapen. Als ik terug thuis ben, huil ik soms van de hoofdpijn omdat die maar niet wil stoppen. 'S avonds is het meestal gedaan, maar dat kan nog even duren.
Ik heb meestal ook het gevoel alsof ik voor ALLES gevoelig ben. Zien, ruiken, horen, woorden.
Hoe kom ik er van af?
Waarom heb ik zo'n hoofdpijn?
Toegevoegd na 12 uur:
Een paar dingen die het waarschijnlijk niet zullen zijn:
Te weinig water, ik drink per dag zeker meer dan 1l en waarschijnlijk 1,5l.
Te weinig suiker, tijdens de eerste pauze eet ik een kleinedoen, chocoladekoek op.
Muffe lucht, er wordt zeker genoeg verlucht, de ramen staan soms zelfs open wanneer het koud is.
Een bril nodig, dit schooljaar nog was er een medisch onderzoek. Daar moest je een oogtest doen, met mijn ogen was niks mis. Ik heb al helemaal geen moeite om dingen van veraf te lezen. In de klas hebben we een smartbord, ik heb er nooit problemen mee gehad.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.