Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het is maar wat je "gevaarlijk" noemt...
Wat ik vooral zou willen weten is, je leeftijd, is je cholesterol ok, rook je, staat je BMI goed, heb je dit nog al gehad, en sinds wanneer heb je dit.
Enig idee wat je gemiddelde bloeddruk is.
Beperkt het zich tot steken/druk of heb je tijdens die steken/druk nog last van andere symptomen.
Hoelang duurt deze fase.

Een belangrijke vraag: gebeurd dit tijdens een inspanning of in rust...

Grtz :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat lijkt me idd het geval. Je hart is over het algemeen wel sterk, maar als er problemen mee zijn, zou ik op zijn minst een arts consulteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zijn het alleen maar spanningen,
maar voor de zekerheid zal ik wel naar de huisarts gaan.
Stel dat het inderdaad alleen spanningen zijn, dan kan hij/zij je geruststellen ... hoe minder zorgen je er dan over maakt, hoe minder je het zult hebben.
Als het toch iets is...dan ben je er ook op tijd bij als je er gewoon eens naar laat kijken.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je eens jouw bloeddruk gemeten? Heb je eens bloed testen gemaakt? Hoe oud ben je? Er zijn vele redenen voor pijnlijke druk in je hart bv erfelijke eigenschap of mischien probleem met cholesterol in je bloed of probleem met je bloeddruk als het bestendigt hoog of laag is het niet goede symptomen en bieden veroorzaken een steek of pijnlijk druk in je hart en als ik jou was zou ik snel naar mijn huisarts voor laten onderzoeken maken

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik adviseer jou om naar je huisarts voor zekerheid en voor je bloeddruk te laten meten en voor bloed testen te laten maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding