Wat kan dit zijn? Lees beschrijving. Hoofdpijn, zicht valt weg, verward e.d
Vorige week donderdag had ik ineens last van mijn rechteroog, alsof je in te fel licht gekeken had. Dit ging niet weg en op een gegeven moment kon ik aan die kant niks meer zien en later wazig/dubbel zien. Ook was ik heel erg verward en kon ik de simpelste dingen niet meer vertellen en uitleggen. Ook had ik moeite met recht blijven staan en voelde mijn rechter arm en been erg slap. De dokter dacht aan migraine maar ik had geen last van hoofd pijn.
Na een paar dagen kreeg ik ontzettende hoofdpijn vanuit mijn linkerslaap, nu vijf dagen later is dat nog zo en voel ik me weer heel erg verward ( niet meer weten waar je bent, wat je doet ed.), slap en moe. Ook heb ik steeds koorts. De hoofdpijn houd nu al 5dagen aan en ik ben een beetje bang wat het kan zijn. Vrijdag kan ik pas naar de dokter maar zou iemand me kunnen vertellen wat het eventueel zou kunnen zijn? Zodat ik misschien wat rustiger kan worden en misschien dingen kan doen die kunnen helpen?
Ik ben trouwens pas 19 jaar en heb nog nooit eerder last gehad van deze klachten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.