Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je het snelste van een blaasontsteking af, zonder gelijk antibiotica te gebruiken??

Het is een beginnende blaasontsteking!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik zou je willen adviseren niet te lang zelf te experimenteren. Maar omdat je vraagt om hulpmiddelen om de blaasontsteking te stoppen, zou je kunnen beginnen met het slikken van flinke vitamine C-tabletten 1000 mg), bij voorkeur met toevoeging van cranberry. Je kunt deze tabletten gewoon kopen bij Kruidvat en de Hema. De zuren komen in je urine en als de blaasontsteking inderdaad beginnend en zwak is, zouden de bacteriën gedood kunnen worden door de zuren in je urine. Sterkte!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik lees net dat je vaker blaasontsteking hebt gehad. Het structureel slikken van vitamine C met cranberry kan na je genezing ervoor zorgen dat een blaasontsteking niet zo snel meer de kop opsteekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Blijf niet te lang proberen het zelf op te lossen, je kunt in het uiterste geval een nierbekkenontsteking krijgen en dat wil je ECHT niet.
Wat goed helpt is veel drinken, vooral cranberrysap helpt tegen beginnende blaasontsteking.
Zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgensmij bestaan er ook artsen die je helpen met zulk soort dingen en die trainen je dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik slik zelf cranberry capsules. Werkt echt perfect. En zorgen dat je voldoende drinkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb vaker een blaasontsteking gehad, waardoor ik een ab kuur moest hebben. Een tijd geleden voelde ik het ook weer aankomen. Toen heb ik 1,5 liter water met citroen gedronken over de dag. De bacterien overleven slechter in een zure omgeving. Het heeft er mij voor gezorgd dat het niet door heeft gezet. Het was de volgende dag over. Probeer het eens. Als het de dag daarop niet over is, zal je toch naar de huisarts moeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing