Lippiercing waarschijnlijk scheef geprikt, heel veel last is dit gevaarlijk?
Volgens mij heb ik er een klein probleempje bij, ik heb het zeg maar door een vriend laten prikken, en nou zegt een vriendin van me dat hij scheef zit, en het is ook heel erg pijnlijk, praten gaat moeilijk en het is opgezwollen en blauw/paars rood achtig. Toen het geprikt werd ging het heel erg bloeden enzo en hij zei dat het hoort, alleen nu denken wij dat het niet hoort omdat ik er dus heel veel last van heb. Iedereen zegt tegen me dat ik hem uit moet doen omdat het gevaarlijk is..... Maar ik vraag me af of dat gevaarlijk is, want als het een zenuw of pees of bloedbaan heb geraakt enzow heb ik gehoord dat het dan juist gevaarlijk kan zijn. Ik weet ook nog van m`n tongpiercing, dat ik een paar dagen niet kon eten drinken en praten, nou ja dat het moeilijk ging. Maar omdat deze piercing er inderdaad scheef uitziet en ik het gevoel heb dat er iets klem zit (misschien een spier of bloedvat? Omdat het ook heftig ging bloeden) Misschien denk ik dan te erg ofzo maar ik maak me er wel een beetje te veel zorgen, maar ook voor m`n gemoedsrust en dat iemand misschien raad weet wat ik zou kunnen doen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.