Waarom stinkt pus?
Misschien een beetje onsmakelijke vraag, maar als ik verkouden ben en er pus uit m`n neus komt, samen met slijm en snot. Dan stinkt dat altijd heel erg, en ik vroeg me af hoe dat kan?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Misschien een beetje onsmakelijke vraag, maar als ik verkouden ben en er pus uit m`n neus komt, samen met slijm en snot. Dan stinkt dat altijd heel erg, en ik vroeg me af hoe dat kan?