hoe kan ik dit aanpakken?
aan het begin van de vakantie vertelden de dokters mij datik een tumor in mijn knie had zitten, aan het einde van de vakantie, na vele onderzoeken, zeiden ze dat dat beeld er niet bij paste en het zo goed als uitgesloten is dat er een tumor zit.
Mijn knie loopt "vol" als ik hem erg belast of er lang op sta. wanneer ik hem buig loopt hij weer "leeg"
maar nu is geen van beide het geval.
Dit weekend heb ik met een schoolreisje een kwart van heel Trier doorgelopen. nu is mijn knie zoiezo dik en doet het zelfs pijn als je er op duwt (eers kon je er bij wijze van spreke een hamer op gooien en ik zou niks merken) Ik kan hem nauwelijks buigen en ik schiet helemaal in de stress.
Ik heb geen concentratie meer voorn niks en ben doodsbang. Ik zit net op een nieuwe school en kan dat dus niet gebruiken aangezien ik zwaar achterloop met Grieks (ander boek)
Wat moet ik doen???
De dokter bellen heeft geen zin, ze mogen het niet onderzoeken voor november (ze hebben een punctie gedaan, en dan is het vanbinnen zoiezo anders dus dan mogen ze geen foto maken) het ligt niet aan de punctie daar had ik geen last meer van..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.