Harde opgezette plek. Wat kan het zijn?
Zie afbeelding. Precies op aangewezen plek voelt het hard en opgezet aan. Doet pijn als je erop drukt. Ben benieuwd naar suggesties van GV-ers.
Ben er al mee naar huisarts geweest en ga er deze week weer naar toe. Dus antwoorden van 'ga naar de huisarts' e.d. achterwege laten. Dat kan ik zelf ook bedenken.
Vertel liever ervaringen of suggesties.
Meest bevredigend antwoord krijgt natuurlijk 10 punten.
Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry van de blote foto, absoluut niet seksistisch bedoeld, puur voor de duidelijkheid.
Toegevoegd na 25 minuten:
Eigenlijk moet het pijltje een millimeter naar rechts en een millimeter naar onderen. Het is op het zachte gedeelte tussen de ribbenkast.
Zo handig ben ik niet met fotobewerking, sorry.
Bijna niemand zou zomaar een naakt foto van zichzelf op GV zetten. Hoe lelijk of mooi deze foto ook is. Het plekje is dan ook totaal niet goed te zien.
Als het echt waar is wat je zegt denk ik dat je er beter aandeed geen random naaktfoto te plaatsen.
Je wil niet horen:naar de huisarts,maar het enige zinvolle wat je kunt doen is terug gaan en afwachten.
Maar dat is toch al het plan?
Lijkt me.
Ik vindt het wel onnodig geplaatst,de foto voegt echt niets toe aan de vraag.
Bij harde opgezette plek,kan iedereen zich wel voorstellen wat er zo'n beetje bedoelt wordt.
Toen was het alleen nog maar een pijnlijke plek dat uitstraalde naar mijn rug. Maar nu zit er echt een pijnlijke harde bobbel. Eigenlijk moet het pijltje een millimeter naar rechts en een millimeter naar onderen. Het is op het zachte gedeelte tussen de ribbenkast.
Maar daar ieder zijn eigen mening over.
Groet
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.