ze laten mij rondlopen met bloeddiarree, moet ik dit accepteren?
zoals ik gisteren al had gevraagd, loop ik nu al vandaag 4 dagen met waterdiarree waarbij bloed zit ook al 4 dagen.
terug gegaan naar me dokter eerst een klacht ingediend dat ze niet goed gehandeld heeft.
nu heeft ze bloed laten prikken, urine afgenomen,en kweek van me uitwerpsel.
nu kreeg ik ook te horen van haar dat ze eerlijk gezegd niet meer weet wat er nu gaande is en dat ze niet goed meer weet wat het kan zijn en waar ze het moet zoeken.
ze laat mij dus weer lopen met maag/darm krampen en uitwerpsel waar bloed en slijm bij zit.
moet ik dit accepteren of moet ik morgen iets of iemand bellen? ik weet niet meer wat ik ermee aan moet en heb nog steeds flink pijn ondanks antibiotica en 6 paracetamol per dag.
Een dokter is geen tovenaar, ze zal, net als jij, gewoon rustig moeten afwachten tot de uitslag van al die onderzoeken er zijn.
Sterkte!
cium HERKOMST
Deze bladverliezende struik komt in Europa en Noord-Amerika in het wild voor op veenachtige grond. De laatste tijd wordt ze ook in kuituur gebracht. EIGENSCHAPPEN
De medicinale waarde van deze plant, die ze vooral te danken heeft aan haar hoog gehalte organische zuren, te weten looizuur, appelzuur en citroenzuur is al heel lang bekend. Ook in de allopathie wordt het sap gebruikt als middel tegen diarree. De bosbes is een waar wondermiddel voor onze darmen, ze maakt zelfs de tyfusbacil onschadelijk en maden gaan er voor op de loop. Dat het gebruik van bosbessen een zeer donkere ontlasting geeft, moet men dan maar op de koop toe nemen en er zeker niet van schrikken; het hoort bij de bosbes. De bosbes heeft nog meer pijlen op haar boog. Ze is bloedstelpend en biedt hulp bij heftige menstruele bloedingen, bloedende aambeien en bloedend tandvlees.
Ook voor diabetici is de bosbes een waar medicijn. Wie last heeft van de lever vindt er eveneens baat bij evenals lijders aan spataderen. Verdunde bosbessesap is hèt drankje bij uitnemendheid bij koorts. Thee van de bladeren is heilzaam bij blaas- en nierbekkenontsteking en reuma.
Gelukkig wordt je nu wel serieus genomen.
Hopelijk ben je er nu snel vanaf.
Soms moet je ff aandringen bij zo'n arts hè?Ik weet er alles van.
Ik ben ook niet altijd even serieus genomen,als ze heel erg overtuigd zijn van hun eigen gelijk.
Maar de patiënt weet wat hij of zij voelt,en dat het soms gewoon niet goed zit en dat ze dan gewoon verder moeten kijken.
Ja,toch?!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.