Ik voel me de laatste tijd echt ziek,in toelichting staat meer informatie maar wat kan dit zijn? b12 tekort?
okee vorige braag is verweidert omdat ik het verkeerd stelde :D
maar ik heb dus een paar klachten:
hoofdpijn
misselijk
duizelig
buikpijn
mijn ogen doen raar
ik kom niet uit mijn woorden (ipv heey kun je mij die lamp aangeven heei kun je me die bank aangeven )
geen eetlust (ik heb gewoon helemaal geen honger)
moe
ik ben al bij de dokter geweest (denk aan een maand) n oen ben ik geprikt en daar kwam niets uit (geprikt op pfeiffer)
de klachten zijn sinds maandag ongeveer
ik las iets over B12 kan iemand dit uitleggen?
daar doet het mij aan denken.
maar word daar niet altijd naar gekeken?
verder dan moet je maandag maar weer een afspraak maken .. maar die dokter ziet me aankomen ik ben vorige maand nog geweest :D
Misschien moet je dat maar even uit je hoofd zetten en niet willekeurig op wat losse elementen afgaan. Als dit al meer dan een maand duurt, dan hoor je opnieuw naar je huisarts te gaan. Deze kan dan verdere testen doen. Een eerste onderzoek bracht dus blijkbaar nog geen oplossing, dan moet hij nu verdere testen aanvragen. Je geeft eigenlijk veel te weinig info om een goed antwoord te kunnen krijgen via een "online consult" Dus ga naar je huisarts en laat hem/haar verder onderzoek doen. (en daarom niet meteen vit. B12 trouwens) Succes en vooral spoedig beterschap !
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.