Ik heb al heel lang last van me maag, wat is er aan de hand?
Ik ben al meerdere keren naar me huisarts geweest, ze wil me nog even aan de omeprazol (maagzuur aanmaak remmers) houden en hopen dat het overgaat.
Een vervolg onderzoek zou namelijk erg vervelend zijn en dat willen ze uitstellen (camera in me keel naar me maag toe)
Ik heb al ongeveer een jaar toenemende last van me maag, ik ben soms misselijk, heb vaak pijn in me maag.
Ik moet altijd wat eten in me maag hebben anders gaat me maag trekken, dat betekent dat ik 6x op een dag wat eet. (maar niet meer dan normaal)
Heb voordat ik omeprazol kreeg een paar keer zelfs echt een aanval gehad, dat ik helemaal zweet, paniekerig ben en duizelig wordt van de pijn en het vervelende gevoel in me maag. Heb me echt dood en doodziek gevoeld.
Ik heb geen last van pittig eten, echter wel van koffie. Alcohol kan ik ook lang volhouden. Scherpe medicijnen (ibuprofen bijv.) gaat ook echt niet goed. Ik merk ook dat vermoeidheid en stress invloed hebben op me maag.
Toegevoegd na 10 minuten:
Kan dit misschien een maagzweer zijn? Of is dit iets anders? Wie herkent dit? Tips om het sneller te laten herstellen?
Iets wel of juist niet eten? Iets anders?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.