Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben de laatste tijd ontzettend vaak ziek en oververmoeid, word er gek van. Weet iemand een goede site voor gratis advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

telefoonboek.nl daar staat het telefoonnummer van je huisarts in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan online een gratis advies krijgen. Maar ik weet nu al dat je ze doorverwijzen naar de huisarts. Met deze klachten moet je bloedprikken voor onderzoek. Dat kan nog niet via internet.

Toegevoegd na 2 minuten:
je ze= ze je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou inderdaad maar gewoon naar de huisarts gaan. Dat is volgens mij ook de enige manier om zekerheid te krijgen dat je oververmoeid bent, dus misschien ben je daar al geweest.
Of kijk niet op internet, maar doe het op de ouderwetse manier: voorlopig op tijd naar bed, gezond eten, veel water drinken.. En het moderne hulpmiddel, de vitaminepil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een site om wat te bekijken,maar ik zou als ik u was gewoon maar een afspraak maken met de huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn diverse sites voor advies, zie hieronder.

Ik zou zo snel mogelijk naar de huisarts gaan voor om te beginnen een bloedonderzoek te laten doen.

Rust zoveel mogelijk, ga lekker in de zon zitten - de komende dagen komt die er weer aan.

Ga op tijd naar bed, eet gezond, veel groente en fruit, vooral kiwi's, ga lekker in de natuur wat wandelen en fietsen.
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing