Hartkloppingen/overslagen hoe verminder ik ze?
Ik wil direct al zeggen dat ik al holtertesten en meerdere malen voorheen aan de hartmonitor heb gelegen. En ze daaruit op die momenten niks hebben kunnen zien. Echter begon het na mijn bevalling, dit kwam door een te snel werkende schildklier. Ik heb daarvoor metropolol gekregen 100 mg, deze moest ik plotsklaps stoppen van de huisarts toen mijn schildklier was genormaliseerd. Hierdoor kreeg ik het juist dubbel zo erg waardoor ik nog maanden aan de medicatie heb gezeten, en na heeel langzaam
Afbouwen ben gestopt. Nu enkele maanden later komt het weer terug, ik had wel af een toe Es' een overslagje maar nu heb ik het uren achtereen, soms met snellere hartslag en soms juist met tragere tussenposes. Gisteren mijn schilklier laten checken, maar al deze waardes waren normaal. Dus dat is het niet.. De dokter denkt dat ik me te druk maak en dat je daardoor in een vizieuse circel terecht komt.. Echter heb ik het alleen in rust, en heb ik zelf het gevoel dat ik me niet zo enorm druk maakt.. Wie herkend dit? Of weet hoe je het kan verminderen? Want inmiddels wordt ik er wel angstig van en ben ik bang dat me iets kan gebeuren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.