Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb de hele tijd hooikoorts wat te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gerelateerde vragen
•hooikoorts
•Hooikoorts

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

naar je huisarts gaan, en kijken of het hooikoorts is, of een andere allergie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij de apotheek neusspray tegen hooikoorts kopen en oogdruppels tegen hooikoorts! Oogdruppels raad ik erg aan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je maar last genoeg hebt van hooikoorts ga je er graag mee naar de dokter om een recept er voor te vragen. Je kunt naast oogdruppels ook neusspray en tabletjes krijgen tegen hooikoorts.
Beterschap er mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat accupunctuur kan werken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meteen naar de huisarts hij zal kijken of het inderdaad hooikoorts is meestal krijg je dan pilletjes (ik wel) als deze niet werken kun je vragen of je zwaardere pillen mag ik had dit het 2de jaar met hooikoorts er is ook neusspray en oogdruppels maar pilletjes zijn bij mij al genoeg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd naar de huisarts gaan, en als je homeopatische middelen wil gebruiken kan ik Hooyfree heel erg aanraden!
Uit eigen ervaring en die van anderen werkt het echt heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als aanvulling op bovenstaande, goede antwoorden. Je kan bij de huisarts ook laten testen voor welke zaden/pollen je gevoelig bent. Stel dat dit voor de berk is, kun je daar rekening mee houden (voor zover dat kan....)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kreeg Xyzal van mijn huisarts tegen mijn allergiën (katten, stof, en huismijt). Werkt prima, maar het zijn wel weer pillen die je in moet nemen.
Anderen nemen druppels of sprays, of zelfs accupunctuur.
Het kan ook zijn dat je verkeerd ademhaalt waardoor je misschien ook benauwdheids klachten hebt zoals astma of bronchitis. Doe als je interesse hebt eens onderzoek naar de Buteyko methode. Hierdoor ben ik van mijn benauwdheid (chronische bronchitis in mijn geval) af en ik heb bijna géén last meer van mijn allergiën.

Zoek uit wat voor jou het beste werkt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding