Wat kan de dokter doen tegen vermoeidheidsklachten?
Ik zal even mijn verhaal doen: ik ben erg vaak vermoeid, deze klachten zijn niet nieuw voor mij, ik kamp hier al enige tijd mee(lees:een paar jaar). Dit betekent niet dat ik constant moe ben, in de ochtend bijvoorbeeld gaat het wel. Maar in de middag en avond ben ik vaak erg moe en dit is vrijwel iedere dag. Natuurlijk heeft dit enorme gevolgen voor mijn dagelijkse bezigheden.
Als ik naar de dokter ga, wat zal die mij dan vragen en doen? Misschien prikken? En waar wordt er dan allemaal naar gekeken? Welke ziekten?
Ik ben absoluut geen doktersmens, ik ga niet voor ieder kwaaltje een afspraak maken met de huisarts.
(toen ik ongeveer 8 jaar was, was ik gevallen. Ik heb toen volgehouden dat ik niet veel pijn had en dat mijn pols alleen gekneusd is. Mijn ouders konden niets doen want ik stribbelde echt tegen, haha
Na 2/3 maanden vertrouwden ze het niet en ben ik toch naar het ziekenhuis geweest voor fotos, en wat bleek: mijn pols was gebroken en zonder gips helemaal goed gekomen) haha hieruit is dus te lezen dat ik echt volhoud als het om dokters of iets gaat :p
Maar ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen wat ik kan verwachten
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.