Vermoeidheid, verstopte neus, slechte conditie, wat heb ik?
Ik word moe wakker, kom moeilijk m'n bed uit. En als ik te lang slaap ben ik lam. Ik gaap veel, heb snel hoofdpijn en als ik ergens loop is het net alsof ik het niet bewust meemaak. Ik ben er wel , ik kan alles doen, maar ik maak het niet echt bewust mee (moeilijk uit te leggen). Verder heb ik een slechte conditie en een verstopte neus (niet beide neusgaten, maar vaak eentje, en dat wisselt wel eens). Ik weet niet of dat met de vermoeidheid verband heeft.
Ik heb hier al meer dan twee jaar last van, het beïnvloed heel mn leven, want ik heb vaak ook geen zin in dingen te doen. Na 23u Savonds voel ik me zo kapot en dreig ik in slaap te vallen . Ik kan ook niet uitgaan ofzo , dat is te vermoeiend.
Ik werk wel 5 dagen per week. Maar daar ben ik meestal ook slapend aan het werk
Ik sport niet . Sportschool heb ik opgezegd omdat ik te moe ben om te gaan sporten.
Ik slaap soms/regelmatig wel te veel. 10 uur ofzo
Wat is er aan de hand met me? Wat kan ik er aan doen, of naar wie kan ik (behalve huisarts ) om naar oplossingen te zoeken?
Toegevoegd na 9 uur:
Ik ben 20 jaar.
Naar de huidarts ben ik al een paar keer geweest. Bloedgeprikt, naar m'n hart gekeken , allergietesten, allemaal zonder resultaten
Dat is de enige die er iets zinnigs over kan zeggen.
En wat onderzoeken kan (laten) doen.
Is er een startpunt, of is het langzaam begonnen?
(mijn antwoord verandert er niet door)
En je zegt dat je er als twee jaar last van hebt. Dan snap ik niet dat je na een half jaar al niet naar de huisarst bent gegaan. Of ben je al geweest en is er niets te vinden dat je hier die vraag stelt?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.