Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doen bij heel erg kramp in buik ?

Ik was vanacht in utrecht, en had ontzettend honger ! ik dacht nog ik ga niet bij zo een onbekend shoarma zaakje eten want je weet maar nooit. Dus heb ik een pizza bij domino's gegeten. Maar na een half uur kreeg ik al ontzettend buikpijn & zelfs een beetje misselijk. En heb dus nu nog steeds ontzettend kramp in me buik. Wat kan ik hier het beste mee doen ? Want wil vandaag toch nog iets leuks doen. p.s. Ik drink niet dus daarvan kan het niet komen !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

het is vast niet wetenschappelijk bewezen, maar mijn ervaring is dat cola helpt. dit doe ik altijd in verre vreemde landen waar het met mijn buik ook nog al eens mis ging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de medicijnen ' pomperidon ' nemen, kan je halen bij de apotheek, twerkt fantastisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cola zonder gas drinken,
een medicijn nemen en in de zetel of in bed op je RECHTERZIJ liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Specifiek tegen buikkrampen heb je Buscopan(vrij verkrijgbaar)
fremar
13 jaar geleden
Haal een doosje Norit bij drogist of apotheek. Is een zeer vies (vind ik tenminste) zwart pilletje maar werkt uitstekend en snel. Je mag er een paar per dag hebben, kijk voor exacte dosering op de bijsluiter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luister.... Geen Norrit, dit is een bindmiddel. Stel je hebt een voedselvergiftiging dan is een bindmiddel heel slecht, je lichaam wil het kwijt maar lukt het niet.
Volgende keer altijd bij dit soort feesten als je iets gaat eten, CocaCola erbij nemen.
Dit moesten wij ook in dienst als je onbekend eten tot je nam!!
Nu ff uitzieken en morgen weer verder, het is nu ff niet anders.
Succes en beterschap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cola helpt inderdaad in mijn geval zeker met maizena erin.
Een vriend van mij kreeg het zelfs in een restaurant in spanje, het schijnt dat maizena eventuele schadelijke stoffen absorbeert waarna je normaal naar het toilet kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing