Iemand enig idee wat dit kan betekenen?
Voor de duidelijkheid, ik heb dus een B12 tekort, erge D tekort maar dat ben ik al een maand mee bezig. Nu zijn ze gister gestopt met injecteren, wat best vaag is. Maargoed, nu voel ik me dood en dood vermoeid, heel raar. Vage hoofdpijn gehad vandaag, watten hoofd... Kon niet denken, niet uit mijn woorden komen enz. Lichamelijk kan ik niet veel ineens.. Fles opendraaien lukt niet. Trap oplopen is te zwaar. Slapen is vermoeiend..
Kortom, er klopt iets niet helemaal. Na 8 injecties en 3 injecties 3 maanden terug zou je wel wat verbetering moeten voelen.. Ze houden het maar op geestelijke klachten maar er is niets waar ik me aan erger ofzo. Ik ben nog gewoon vrolijk en daar ben ik blij om :). Nouja, prikkelbaar maar dan door de pijn.
Nu zijn jullie geen doktoren maar misschien hebben jullie ongeveer het zelfde ervaren...
Morgen ga ik langs de huisarts, er was eeeeindelijk weer ens een plekje vrij. Maar iemand een idee wat dit kan betekenen/zijn.. Vind dit noggal abnormaal ... B12 word ookwel gebruikt als 'energyshot' ...
Enig idee iemand?...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.