Naar wat voor soort dokter moet ik?
Hallo,
Elf maanden geleden heb ik een heftig auto ongeluk gehad waarbij de auto een aantal keren onderste boven ging, gelukkig heeft iedereen het overleefd, maar ik heb hierdoor nog wel medische problemen, de voornaamste is mijn nek. Ik heb whiplash achtige symptomen (het heet blijkbaar pas whiplash als je er 18 maanden last van hebt). Dit houdt in dat mijn spierspanning in mijn nek erg hoog is, ik heb voortdurend hoofdpijn, moeite mijn nek op mijn hoofd te houden (zo voelt het) en mijn geheugen & concentratie is laag. Tevens zeg ik verkeerde woorden, zo zeg ik bv een woord maar bedoel ik iets totaal anders. Nu sta ik onder behandeling van een goese fysio, maar hij zei dat mijn vooruitgang erg traag gaat, en zei dat een mri een goede idee zou zijn. Nu heb ik van mijn huisarts een verwijzing naar de orthopeed gekregen, gister geweest maar hij zei dat hij niks voor mij kon betekenen en verwees me door naar de revalidatiearts. Nu lijkt mij dat nogal doelloos, aangezien ik al een goede fysio heb waar ik oefeningen mee doe. Naar wat voor soort dokter moet ik gaan om een oplossing te krijgen, ik wil graag van dit pijn af, ik kan nog zo weinig doen. Alvast bedankt voor de tips!
Toegevoegd na 3 dagen:
Super al die antwoorden! Hartstikke bedankt voor jullie tips!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.