Ik ben vaak moe en ik hoor altijd een piep in me oren, ik heb regelmatig last van duizeligheid en koppijn. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Ik ben heel vaak moe, ook als ik net wakker ben.
Als het bijna of helemaal stil is om me heen, hoor ik een harde en hoge pieptoon, soms zit daar een soort brom tussendoor. Soms heb ik ook voor een paar uur ineens harde koppijn of duizeligheid. Dat komt nooit tegelijk voor, altijd 1 van de 2. Soms gaat duizeligheid ook over in koppijn.
Ik heb vaak dat me oren en buis van eustagius dicht zitten.
Dus waarschijnlijk is het iets met de oren, maar wat?
Zou trillen ook ermee te maken hebben?
Als ik bijv. me handen 'ophoud' trillen ze altijd heel erg.
Dat is vaak erg vervelend bij het verrichten van verfijnde bewegingen met de handen.
Ik heb dit al een paar jaar, maar ik weet nog steeds niet wat het is en waardoor het is ontstaan en het word ook niet minder of erger.
PS: Ik heb wel gemerkt dat de pieptoon minder hard is, als ik me gehoor richt op een ander geluid, bijv. het tikken van de klok, de brom verdwijnt dan meestal. Als ik weer op die piep ga letten komt het weer terug, samen met de brom.
Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben al meerdere keren naar de dokter geweest. Ik heb ook wel eens bloed laten chekken, zonder resultaat.
Ik had ooit wel eens opgezwollen lymfeklieren in mijn nek. Die waren net verdwenen toen ik naar het ziekenhuis wilde gaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.