Met wie bespreek ik mijn 'genezingsproces'?
Sinds twee weken ben ik helemaal niet in orde. Bij een beetje activiteit begin ik helemaal te trillen en krijg ik knikkende knieën, alsof ik een wandelmars gelopen heb. Ik doe alles: extra slapen, meer vitamines nemen, een daglichtlamp geleend, extra gevarieerd eten enz., maar het verbetert nauwelijks. De bloedtest heeft uitgewezen dat daar geen afwijkingen in zitten zoals ijzergebrek, vitaminengebrek, schildklier enz.
Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat ik de laatste tijd wel heel extreem druk ben geweest met van alles en nog wat: werk (32 u/wk), cursussen geven op een spiritueel centrum, een taal leren (100 woordjes per week! leuk!), enz.
Nu moet ik dus gaan beslissen hoe ik verder moet. Ik ben eerst een week thuisgebleven, en nu werk ik sinds een dikke week ca. halve dagen, maar dat is niet voldoende. Met wie kan ik bespreken wat voor keuzes ik de komende periode moet maken? Ik zie het niet zitten om dit te bespreken met een huisarts die om 9 uur 's morgens al een half uur uitgelopen is, en slechts 7 minuten tijd voor me heeft. Wat raden jullie mij aan?
Toegevoegd na 4 dagen:
Na jullie antwoorden gelezen te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en ben naar een therapeute gegaan die een heel rake analyse gaf van wat er lichamelijk met me gebeurt en we hebben rustig kunnen bespreken hoe ik verder zou kunnen: welke activiteiten goed voor me zijn en welke alleen energie kosten. Ik weet nu wat me te doen staat.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.