Pijn aan mijn borstbeen/rug?
Al sinds enkele dagen heb ik extreme steekpijn op de plek waar als ik het goed heb me borstbeen zit, daarachter zit als het goed is me hart en dan me rug, juist? Nou, me hard zelf week niet of ik die voel, want de pijn is nou niet echt in het midden, maar bevind zich echt helemaal voor of juist helemaal achter. Maar, pijn doet het wel enorm.
Dokter zal zeggen dat het aan me gewicht ligt, dus, aan die man heb ik standaard niks. IK wil namelijk meer weten. Ik weet al dat het aan me gewicht licht. Maar ik wil nu ook weten of ik me hard voelt (als ik me pols meet is het normale snelheid zoals die altijd is geweest), of dat het gewoon me botten zijn die het nu echt begeven (wervelkolom dan).
Boeiende is dat ik vanacht een zeer realistische droom heb gehad, dat ik echt sneller zat te rennen dan de snelste man op aarde, werd ik wakker en ik had echt zo'n moment van, ff op adem komen, ik had geen ademtekort, maar, zeg maar, ik wou wel ff rust om die adem te nemen. Of dat relevant is, denk t.
Ik maak me extra zorgen omdat exact een jaar geleden, me tanden een hartaanval kreeg gevolgt door iets waardoor ze zo'n placemaker ding nodig heeft. Dus ja.
Toegevoegd na 35 minuten:
Het is wel zo dat ik afgelopen donderdag bij een grote brand was waar veel rook vandaan kwam, grijs tot zwart aan toe. Ik heb misschien enkele seconde het in zitten ademen, though, de problemen waren daarvoor al.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.