Kan dat kwaad al je vitamine B te kort komt en wat kan het zijn als je geen vitamine B te kort komt ?
IK was van de week bij de huisarts omdat ik de laatste tijd een raar doof branderig of ijskoud gevoel in mijn linker voet heb.
Ik kan niet precies uitleggen wat ik voel.
De huisarts ging met een stemvork op mijn voeten voelen om te kijken of ik het trillen voel, maar ik voelde niks trillen en hij keek heel raar dat ik dat niet voelde.
IK zei misschien is die stemvork niet goed of doet hij het niet.
Toen gaf hij een glimlach en zei nou ik voel het trillen zelfs in mijn vingers dus die stemvork is wel goed.
Hij keek een beetje ernstig en laat mijn vitamine B testen.
Maar wat kan het zijn als ik geen vitamine B te kort kom ?
Want ik vroeg dat ook aan de huisarts en toen zei hij laten we even de test afwachten.
Ik maak me druk omdat hij raar keek dat ik het trillen van die stemvork niet voelde.
IK eet voldoende groenten en vetten en eet bruinbrood en drink voldoende melk eet genoeg vlees en kaas enz enz.
Toegevoegd na 22 minuten:
is het niet zo dat mijn been misschien afgekneld en ik hem straks niet meer kan gebruiken want daar ben ik zo bang voor.
Of kan het ook komen omdat ik van jongs af aan altijd met mijn benen onder mijn billen of de stoel zit.
Want mijn zegt en zeurt dat het daar door komt.
IK zei dat doe ik al jaren bij wijze van baby af.
ALvast bedankt voor jullie antwoord
Toegevoegd na 25 minuten:
Mijn man zegt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.