Verstopte neus en daardoor vermoeid?
Ik heb al minimaal 2 jaar last van hetzelfde.
En ik heb er onderhand wel genoeg van, want het beïnvloed toch wel een beetje m'n leven.
Wanneer het begonnen is enz weet ik helaas niet.
Klachten:
-veel gapen, ligt aan de plek en het moment, maar echt veel te vaak.
-vaak hoofdpijn, soms heel de dag
-afwezig, soms het ik het idee alsof ik droom midden op de dag en dreig ik soms ook weg te vallen. Is moeilijk uit te leggen, is niet eng ofzo.
Ik ben wel heel de dag afwezig eigenlijk.
Als ik even ga staren, wordt het wazig voor m'n ogen.
-verstopte neus
-onuitgerust wakker worden, terwijl ik toch minimaal 8 uur heb geslapen. Als ik 11 uur ofzo slaap ben ik lam, maar das normaal geloof ik.
-als ik me inspan krijg ik vaak overal prikkels op m'n lichaam, waardoor ik daar moet krabben
Vermoedelijke oorzaken:
-verstopte neus. Ze hebben mijn neus tussen schot daarvoor al rechtgezet en m'n inwendige neusschelpen verkleint. Zonder resultaat. Ook heb ik hiervoor al een allergietest gehad, waar uit kwam dat ik geen allergie heb.
-redelijke conditie. Ik heb door een paar operaties enzo een tijd niet echt gesport. Hier ben ik nu wel mee begonnen (1x in de week zwemmen, 2x in de week 2 uur fitness), maar na een paar keer nog geen verbetering kwa mijn gezondheid, maar kan het hiermee te maken hebben?
Ik kan er misschien nog wel veel meer over vertellen, maar de belangrijkste punten heb ik nu gehad geloof ik.
Ik hoop echt dat iemand hier een oplossing voor weet.
Alvast bedankt!
Groet
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.