Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen koude handen als je geen bewegingsruimte hebt?

Als je bijvoorbeeld in de klas zit kan je geen rondje gaan rennen of uitgebreid met je armen bewegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
925

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan je handen open en dicht knijpen, en je kan op je handen gaan zitten en telkens iets op je handen steunen.
Hierdoor stimuleer je de doorbloeding in je aders & wordt warm bloed aangevoerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

13 jaar geleden
Een Hotpack. Is een soort gel met een metaal plaatje erin. Die knik je en dan kristalizeerd de gel en wordt warm. Blijft ong een 1 a 2 uur warm. Daarna moet je die in kokend water leggen om te hergebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe mijn handen dan altijd onder mijn bovenbenen of blaas langzaam in mijn handen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je armen over elkaar je handen onder je oksels steken, daar is het altijd je lichaamstemperatuur (rond de 37 graden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook wat wassende bewegingen maken als echt wrijven teveel herrie maakt. Maar misschien moet je toch eens wat beter eten, ontbijten b.v.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je lang haar hebt kan je je handen in je haar doen en dan worden ze weer lekker warm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleed je 's morgens warmer aan. Lekkere trui met lange mouwen, zodat je je handen in de mouwen kan terugtrekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Je vingers strekken en buigen
- In je handen wrijven
- In je handen blazen
- Op je handen gaan zitten
- Je handen in je mauw stoppen
- Je handen naar beneden laten hangen zodat het bloed er sneller heen stroomt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding