Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoort dit ook bij buikgriep?

Heb al sinds vorige week last van buikgriep. De diarree en het overgeven is nu wel zo goed als over, maar ben af en toe erg misselijk. Wat ik sinds gister heb, is dat 's avonds mijn buik helemaal opgeblazen is en keihard. Dit blijft de hele nacht. Ook laat ik van die hele vieze boeren. Hoort dit ook bij buikgriep of heb ik soms iets anders aan mijn darmen/maag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

bij mijn buikgriep was het net zo. aan alle kanten komt er wat uit, of het nu boven of onderkant is, vloeibaar, vast of in de vorm van gassen.

wel ff naar de huisarts om te kijken of er niet een bacteriële infectie meespeelt of mee is gaan spelen welke je maag zo lang van streek houdt.....

beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ga even langs je huisarts voor onderzoek en advies. Dat lijkt met het beste in dit geval.

Toegevoegd na 22 seconden:
met = me

Toegevoegd na 1 minuut:
Een keiharde opgeblazen buik lijkt me niet helemaal goed. Misschien heb je ergens een infectie. Dus even langs je huisarts gaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk hoort het bij de griep. Maar over de boeren weet ik het nog net niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer in ieder geval goed te blijven drinken. In bouillon zit wat zout. Is goed voor je. En dan even naar de huisarts. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat je ondertussen alweer een beetje aan het eten bent, en wellicht is dit niet zo goed gevallen op je lege maag en darmen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je klachten lijken te passen bij PDS (Prikkelbaar Darm Syndroom).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mischien blinde darm?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing