Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoort dit ook bij buikgriep?

Heb al sinds vorige week last van buikgriep. De diarree en het overgeven is nu wel zo goed als over, maar ben af en toe erg misselijk. Wat ik sinds gister heb, is dat 's avonds mijn buik helemaal opgeblazen is en keihard. Dit blijft de hele nacht. Ook laat ik van die hele vieze boeren. Hoort dit ook bij buikgriep of heb ik soms iets anders aan mijn darmen/maag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bij mijn buikgriep was het net zo. aan alle kanten komt er wat uit, of het nu boven of onderkant is, vloeibaar, vast of in de vorm van gassen.

wel ff naar de huisarts om te kijken of er niet een bacteriële infectie meespeelt of mee is gaan spelen welke je maag zo lang van streek houdt.....

beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, misschien moet ik morgen maar even de huisarts bellen. Want om nou het hele weekend erbij te lopen alsof ik 9 maanden zwanger ben :/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verstandig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de bevalling dan ook nog niet wil vlotten lijkt me dit heel verstandig ja! :) succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha!

Andere antwoorden (6)

Ga even langs je huisarts voor onderzoek en advies. Dat lijkt met het beste in dit geval.

Toegevoegd na 22 seconden:
met = me

Toegevoegd na 1 minuut:
Een keiharde opgeblazen buik lijkt me niet helemaal goed. Misschien heb je ergens een infectie. Dus even langs je huisarts gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk hoort het bij de griep. Maar over de boeren weet ik het nog net niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer in ieder geval goed te blijven drinken. In bouillon zit wat zout. Is goed voor je. En dan even naar de huisarts. Beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat je ondertussen alweer een beetje aan het eten bent, en wellicht is dit niet zo goed gevallen op je lege maag en darmen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je klachten lijken te passen bij PDS (Prikkelbaar Darm Syndroom).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar mijn klachten die hieraan vooraf gingen lijken wel erg op buikgriep (braken en diarree), kan dat ook bij PDS?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan natuurlijk ook nog gewoon met de buikgriep te maken hebben hoor. Maar braken en diaree komen ook bij PDS voor (braken minder). Heb je hier al eens vaker last van gehad? PDS treedt vaak op in een stressvolle en/of drukke periode. Ik zal even een linkje zoeken;
http://www.mlds.nl/ziekten/38/pds-prikkelbare-darm-syndroom/
Mischien blinde darm?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding