Is er iets wat ik kan doen om mijn aanstaande operatie te bespoedigen? (zie uitleg)
Ik was 3 nov. op de orthopedische polikliniek -van een Nederlands ziekenhuis- voor een preoperatieve screening voor een heupoperatie.
De chirurg liet me weten dat ik ongeveer 8 wkn. moest wachten voor de operatie. Op hun site stond 9 wkn. ... maar vanwege de feestdagen tussendoor ging ik uit van 10 wkn. of langer.
Ik zou een week vóór opname bericht krijgen, maar toen ik na 10 wkn. nog niets gehoord had heb ik de polikliniek gebeld om uit te vinden of ze me een indicatie konden geven wanneer de operatie plaats zou vinden.
Dit was 2 wkn. geleden en ik kreeg toen te horen dat 'ze streven naar de maand maart'! Hierop heb ik met de chirurg ge-emailed en gevraagd om uitleg over wat er mis was gegaan. Ik haalde opnieuw aan dat ik veel pijn heb en nu helemaal afhankelijk ben van hulp en of ik niet eerder geholpen kon worden. Hij mailde terug dat 'hij er werk van ging maken en de website aan zou laten passen'.
Het is nu 2 wkn. later en ik heb niets meer gehoord van de chirurg of zijn assistente (hij had ook haar zijn e-mail toegestuurd, net als de webmaster).
Ik zou graag willen weten of iemand een idee heeft om de operatiedatum te kunnen beïnvloeden. Ik weet dat iedereen die boven me staat op de 'operatie ladder' gewoon voor moet gaan, maar ik heb het idee dat er iets mis is gegaan en dat dat niet rechtgezet wordt ...
Als ik echt moet wachten tot april betekent dit dat het zo'n 21 wkn. wachttijd betreft ipv 8 zoals werd gesuggereerd. Als iemand raad heeft ... GRAAG!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.