ik ha d een vraagje ik heb last van atrose aan m'n grote tenen plosen en vingers en m'n linkerelleboog is atrose ook een vorm van reuma?knobelopkootj
ik heb last van atrosen mijn huis arts zegt slijtage maar ik lees dat het een van de top drie van reuma is ?ik heb het in me grote tenen elleboog vingers op de kootjes van mijn wijs vinger en middel vinger het zit op de eerste kootjes daar zitten knobbeltjes laat geregeld dingen vallen heb last van ochtend stijfheid dat duurt zo ongeveer 1,5 uur voor ik me wat beter voel het is een snerpendepijn vooral als ik wat aktief in m'n huis ben geweest dan moet ik het bekopen met echt wel aardig wat pijn heb naproxe mylan 500,00 mg dat moet ik 2x daags in nemen het zwakt het wat af maar niet dat het wef is de pijn het is dan wat dragelijker het is niet knalrood of zo maar voel nu ook dat ik stijf wordt in me handen ik heb een boeld inder zoek gehad en daar kwam geen reuma uit maar lees ook weer op internt dat ze het soms niet in je bloed kunnen zien ik hoop op jullie antwword heb best wel een hoge pijn gren ,vorig jaar is mijn elleboog en grote tenen nog in gespoten met ontstekings remmers helpt voor een paar dagen en dan is de pijn er weer graag jullie mening en antwoord vrg inge zwaan
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.