Dit kan toch geen migraine zijn?
Vandaag was een rare dag. Begon redelijk, voelde me wat misselijk, maar kon eten (in vergelijking tot afgelopen 3 dagen), had wat hoofdpijn en ik was helemaal zeiknat toen ik op werk aankwam, allemaal niks aan de hand.
Tot het kwart over 12 was, ineens ging de hele linkerkant van me lichaam raar doen, zeg maar, voelen kon ik niet meer, althans, ik voelde alleen nog maar een tintelend gevoel, gelukkig was dit na een uur al voorbij, maar het trok dus naar me hoofd, enorme hoofdpijn, stekend, maar goed, toen was het ergste, rond kwart voor 3 zag ik niks meer met me linkeroog, althans, misschien wel, maar, t was allemaal ineens 50 keer zo fel, alsof ik net in de zon had gekeken, wat amper kon vandaag, zat te computeren en heb t ook blijven doen, maar goed, t is niet prettig als dan ook nog eens je rechter oog gigantisch pijn doet en je je voelt alsof je in trance ben, dus muziek raar genoeg klinkt erg real, maar de rest erg nep.
Nu ben ik al na de dokter geweest, paar jaar geleden, had t toen ook en die zeid migraine, maar, die dokter wees het natuurlijk op mijn overgewicht, gaf me niks, dus schiet niet op.
Maar goed, met deze informatie, kun je dit uberhoud wel migraine noemen? Of is het gewoon een vernauwing van de aderen op meerdere plekken van het lichaam (of zenuwen)? Wat is het anders als dit het niet is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.