Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je pijn voelt bij de linkerkant van je lichaam en het gaat weg en kom terug want kan de gevolg ervan zijn?

ik krijg pijn bij de linkerkant van me lichaam onder mijn borsten in mijn buik wat kan de gevolg ervan zijn ook voel ik mijn maag aan het vlammen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, idd, heb hem voor de zekerheid even gemeld (lullig he?)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik zou zeggen als dit helemaal fout voelt, bel dan en huisartsenpost bij jou in de buurt. Die kunnen je er meer over vertellen. Dan heb je sneller en deskundiger antwoord, en kun je ook geholpen worden. sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ff langs de 1e hulp van het ziekenhuis en wacht niet tot dat er 30.000 GV leden een advies hebben gegeven.
Laat ook evt huisgenoten of familie weten wat u hebt of waar u bent.

Beterschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan van alles zijn, en de enige die daar echt deskundig advies over kan geven is de huisarts. Dus bel de huisartsenpost of neem morgen contact op met je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit in de buurt van jouw alvleesklier. Als je meer wilt weten dan ga je echt naar de huisarts. Die kan iets voelen door palpatie (bevoelen van de buikwand). Het is een signaal van het lichaam wat je niet in de wind slaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding