Ik begrijp mezelf niet meer.Ik voel me moe,slap, lusteloos,zie overal tegenop,val heel snel in slaap,heb nergens zin meer in,ook de leuke dingen niet.
Ik ben 36 jaar,ben 1,85 meter lang en ik weeg nu 115 kg, was eerst 135 kg.Ik drink veel cola en eet ongezond (magnetron, frituur,enz).Ook gebruik ik antidepressiva (ben van twee tabletten naar een halve gegaan) en bloeddrukverlagende medicijnen.Ik zit al een jaar zonder werk en heb veel ruzie thuis omdat ik denk dat ze me niet begrijpen. Sinds mijn opa en oma overleden zijn, is er minder plezier in huis.Mijn moeder is veel ziek. Vroeger was ik erg vrolijk, was mijn kamer brandschoon en had ik erg veel hobbies(lezen, muziek luisteren, tv kijken, auto rijden, zwemmen, enz. Nu kost het al teveel moeite om mijn tanden te poetsen of drinken in te schinken. Mijn kamer is een chaos. Ik ga liever op de bank liggen. En dan val ik in slaap terwijl de tv aan staat en eten op het vuur staat. Mijn huiswerk was vroeger een week te vroeg al af. Nu schuif ik alles door, zelfs de simpele dingen. Heb ik nou tekort aan vitaminen (dat denkt iedereen), te lage bloeddruk, te veel medicijnen,ben ik depressief? Vroeger vond ik alles leuk maar nu schuif ik alles voor me uit. Zelfs muziek luisteren heb ik geen zin meer in. Ik voel me net alsof ik om kan vallen. Ik ga laat slapen, puur omdat ik de bank niet af kan komen en omdat ik er tegen op zie om de tafel op te ruimen. Zelfs met de hond wandelen, heb ik vaak geen zin in. Wat is er met mij aan de hand? Ik zwem al een jaar drie keer in de week, maar ik lijk wel een oud dametje.Ik ben nog te moe om over te schakelen op gezond eten en drinken.
Ik hoef je niet te vertellen wat er allemaal mis is met je levensstijl, dat heb je zelf al gedaan.
En de vraag is????
ik wens je suc6(depressie is echt een kl*te ziekte kan ik je uit eigen ervaring vertellen)
Ik zie hem nog steeds niet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.