Ik heb vreselijk last van mijn knie (op slot zitten, knakken, binnenkant steken) misschien een idee wat dit kan zijn?
Ik heb al de laatste 2 jaar last van mijn knie. Ik tennis heel intensief (selectie e.d. 6 uur per week trainen + conditietraining). Ik ben toen het net begon naar de dokter geweest die zei dat het vanzelf wel over ging. Maar na een jaar was het nog precies hetzelfde. (Kon wel door de pijn heen trainen dus was nog niet heel ernstig maar na training of wedstrijd wel pijn)! Toen ben ik weer naar de dokter gegaan en is er een röntgenfoto gemaakt. Hier hebben ze niks op gezien en ik ben door gewezen naar de fysio. Hier heb ik 3 maanden 2 keer per week getraind en geluids behandelingen gehad met succes! Ik mocht weer alles doen. Maar 2 weken later kwam het al weer terug.
Maar nu is het anders. Het begon met dat mijn knie steeds op slot zat. Ik wist niet wat ik daar mee moest en dat deed echt vreselijk veel pijn! Nu heb ik een methode gevonden om hem te knakken (op één been gaan staan naar beneden zakken en weer om hoog) het doet wel pijn maar daarna is de pijn even weg. Ik ben weer gestopt met trainen maar de pijn houd niet op. Als ik zit voel ik het kloppen als ik loop kan ik niet op mijn been staan zonder pijn (aan de binnenkant) en het op slot zitten houd maar niet op. Iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik er mee kan doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.