Ik heb bijna altijd hoofdpijn, weet iemand wat het kan zijn?
Ik heb al voor zolang ik me kan herinneren hoofdpijn en het hindert me echt met alles, ik kan me niet concentreren op school en ik wordt er lettelijk moe van. Ik kan de laatste tijd niet slapen 's nachts , omdat ik dan steken heb net boven mijn slaap en overdag heb ik een hele druk op mijn voorhoofd zeg maar. Ik blijf er soms ook voor thuis van school, omdat ik er dan last van heb.
Ik ben al heel vaak ervoor naar de dokter geweest en ook naar de neuroloog, en daar kwam uit dat ik spanningshoofdpijn heb. Hij adviseerde om aan anti-depressie gaan, maar daar ben ik geen voorstander van en mijn ouders ook niet. Ook helpen paracetamollen niet.
Even over mij:
Ik ben 16 jaar en ik doe havo en ik zit nu in de 4e klas.
Ik trek me eigenlijk altijd iets heel snel aan , dus als er iets is blijf ik daar nog heel lang mee zitten zeg maar.
Ik heb het ook een hele tijd moeilijk gehad thuis en ik weet wel dat het daar ook wel een beetje aan ligt, dat het de laatste tijd erger is. Ook heb ik het wel druk met school, maar dat heeft eigenlijk iedere tiener wel, dus dat kan allemaal niet echt de reden zijn.
Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben ook al naar de opticien geweest, ik heb een bril gehad, alleen hielp een bril ook niet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.