Wat is het verschil tussen Camel Activate sigaretten blauw, wit en groen?
Is het allemaal menthol of zit er verschil in sterkte?
Nee klopt, menthol sigaretten mogen niet meer. Alleen heeft de fabrikant daar weer wat op gevonden. Ze hebben de menthol smaak nu in het filter gepropt i.p.v. in de tabak. En geen klik balletje uiteraard, want dat mag ook niet...in Nederland...in Italië wel...
Heb ze net per ongeluk meegekregen van de minimarket hier op de hoek en dacht: oh nee toch, toen ik zag dat het niet de sigaretten waren die ik eigenlijk vroeg, maar toen ik er toch maar 1 op stak vond ik het eigenlijk wel lekker hoor!
Je kan ook nog steeds menthol hulzen kopen om zelf sigaretten te maken met zo’n blik tabak en een plastic peuken schietertje, en voor shag hebben ze ook die filtertjes van mascotte in menthol smaak!
Verder kan je in de smartshop van die kruiden tabaks vervanger kopen, daar zit ook menthol doorheen, en nog wat andere kruiden die als je van menthol houd best lekker smaken!
Snap niet zo goed waarom het verboden is geworden, in gewone sigaretten en tabak zitten allerlei geur en smaak stoffen om het lekker/verslavender te maken en de ‘tabak’ smaak te boosten en versterken… maar daar hoor je niets over!
Ik baal er een beetje van dat krêtek sigaretten zo moeilijk te krijgen zijn sinds die wet
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.